Friday, January 7, 2011

Kak Limah! Masuk Le. Dah Malam. Kang Kene Gigit Dek Nyamuk. Dapat Malaria Tapioca. Sape Susah?

Kira-kira baru 7 hari untuk tahun baru 2011.

Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah dah cecah RM 7 juta katanya. Wow! Permulaan tahun baru yang bagus. Tahniah lah kepada abang Mamat Khalid. Murah rezeki Abang.

Filem Dr. Rozmey kita pun apa kurangnya. Katanya mencecah RM 40 juta kot rasanya.
Congrates juga Doktor.

Aku terfikir juga kadang-kadang nak bikin filem. Teringin nak jadi jutawan juga.

So, apa yang aku perlu buat. Langkah pertama, simpan rambut panjang sikit. Beli bow tie. Pastu bergambar berpropkan kerusi pengantin.

p/s : hey!pelissss.. You should not put an "E" on that word. It's just congrats! not congrates! . Without E okay!

3 comments:

bingbong said...

hahaha..aku suka part p/s tu..part paling tak patut !!

.(ns) said...

hahaha..aku suka part p/s tu..part paling tak patut !!

saya suka komen bingbong. paling tepat!!!

flippteecrew said...

tu lah orang kate pentingnye english edukesyennnnnnnn~