Tuesday, February 16, 2010

Januari

Berat bebanku
Meninggalkanmu
Separuh nafas jiwaku.... sirna

Bukan salahmu
Apa dayaku
Mungkin benar cinta sejati tak berpihak.. pada kita

Kasihku...
Sampai disini kisah kita
Jangan tangisi keadaannya
Bukan karena kita berbeda

Dengarkan...
Dengarkan lagu... lagu ini
Melodi rintihan hati ini
Kisah kita
Berakhir di Januari





Disebabkan tiada entri pada Januari 2010.
Maka, aku ingin menghadiahkan satu lagu untuk kau.
Aku hanya 'copy and paste' sahaja lirik itu.


Sang Langitku, kisah cinta kita tidak akan pernah berakhir sampai bila-bila.
Dengan izin Allah, saya akan kekalkannya.



P/s: Tolong beritahu aku, wujudkah lagu bertajuk Februari?

4 comments:

.(ns) said...

copy & paste sudah cukup elok daripada awak nyanyikan lagu ini dekat saya. rasa ade kang saya tepuk ja muka awak nanti. hahaha.

sang bumi, AMIN YA RABBAL AL AMIN atas doa awak untuk kekalkan kisah cinta kita. doa kita sama. ;)

romantika juga bancik saya ni ek? ;P

p/s: lagu tajuk februari saya tak jumpa lagi, tapi lagu sempena hari lahir awak ada, NOVEMBER RAIN dari guns & roses. hehehe rock uuu....

JackE said...

bancik bukan saja suwit malah romantik!!

"sekuntum mawar merah, sebuah puisi, utk gadis pilihan, oh, di bulan FEBRUARI..." bole? haha

bingbong said...

Februari sekadar bulan yang kau harus tempuh untuk tahun2 mendatang. Aku syorkan kau fokus pada bulan Oktober kerana dalam bulan ini telah terjadi sebuah sejarah dan aku anggap kau juga bakal mencoret sejarah. maka aku hadiahkan kata semangat buat kau wahai sahabat - 'October in the Chair'

*kudos to Neil Gaiman

bi+ae+en+si+ai+ke said...

.(ns): mahu tepuk, tepuklah di punggung atau bahu. lebih sopan di bahu dan lebih nakal sedikit di punggung. better than di muka kan?

Mr. Jack : Selagi jawapan itu diberikan oleh Tuan. Saya harus menerimanya.


bingbong : abe, tu tajuk lagu kah?


p/s: tahun bilakah bulan Februari akan menjadi 29hari dan kenapakah perlunya ada 28 dan 29?