Sunday, March 14, 2010

Fantasi Aku Ini Bukanlah Sesuatu Yang Mengghairahkan. Sila Lihat Surat Khabar Esok, dan Selak Muka Surat Belakang.

Aku rasa fikiran fantasi aku sudah cukup untuk setakat ini.
Tidak usah lagi aku terhegeh-hegeh untuk mengejar yang tidak mungkin boleh dicapai.

Alasan aku serupa.
Asyik terlupa untuk menukar barisan-barisanku.
Argh..tetapi itu bukanlah satu alasan untuk aku melepaskan batuk di tangga.
Tetapi hakikatnya memang sumpah aku tak tipu.
Kalau tak terlupa pun, tak sempat.
Masakan aku tergamak sengajakan semua itu kan.

Oleh itu, untuk musim ini.
Aku kasi 'can' sama mereka untuk menggondol kejuaraan kali ini.
Tapi untuk musim depan. Kau tunggu dengan penampilan baru ku.
Mungkin penampilan ku lebih kepada "come back".
Tapi untuk kali ini, aku perlu katakan "just go back and sleep la wei".


Sudahlah, aku sudah tak sanggup untuk melihat pasukan aku di tangga yang ke 9.
Sekurang-kurangnya bagi lah aku 'Top 4'.



Ok lah, i just want to go back and sleep right now.
See you in the next season.

3 comments:

bingbong said...

aku sokong dari belakang abe..

u ll never walk alone - untuk reality. sedih teman tengok pasukan teman di tangga itu yobbb

bi+ae+en+si+ai+ke said...

bersedia atau tidak? tukar saja pengurus itu.....

.(ns) said...

fantasi yang sihat tapi mengkhayalkan. haish.